Rozwój e-sportu w Polsce [INFOGRAFIKA]

Szacuje się, że w 2016 roku wartość rynku e-sportowego w Polsce wyniesie ok. 40 mln złotych, a w 2018 roku osiągnie 52 mln. O sukcesie polskich developerów gier mówi się wiele, tymczasem także w dziedzinie organizacji rozgrywek e-sportowych możemy pochwalić się jedną z najlepszych pozycji na świecie. Sprawdźmy jak rozwijał się rynek e-sportu w naszym kraju.

ESL, SLIVER.tv i WonderWorld VR rozpoczynają współpracę

ESL, największa na świecie firma zajmująca się e-sportem, należąca do międzynarodowej grupy MTG, SLIVER.tv, platforma nowej generacji oferująca e-sportową rozrywkę w VR 360°, a także WonderWorld VR, studio przygotowujące produkcje w technologii VR, ogłaszają współpracę mającą na celu produkcję pierwszego w historii e-sportowego wydarzenia, które będzie transmitowane na żywo na całym świecie w technologii VR – ESL One New York, który odbędzie się 1-2 października.

AEG i ESL rozpoczynają długofalową współpracę, by rozwijać e-sport

AEG, światowy lider organizacji eventów sportowych i rozrywkowych, i ESL, największa na świecie firma zajmująca się e-sportem, ogłaszają dziś strategiczną, długofalową, globalną współpracę, która wykorzystując zalety obu firm pomoże nadal rozwijać e-sport na całym świecie.