Informacje


Vistula wkracza w świat esportu dbając o styl komentatorów ESL Mistrzostw Polski

Pierwszy raz w historii polskiego esportu, marka modowa oferująca produkty premium angażuje się w rozgrywki esportowe celując w odbiorcę najdynamiczniej rozwijającej się gałęzi przemysłu rozrywkowego. Vistula, która została partnerem ESL Mistrzostw Polski zadba o garderobę popularnych komentatorów - Macieja „Morgena” Żuchowskiego, Kuby „KubiKa” Kubiaka, Michała „Avahira” Kudlińskiego oraz prezenterki ESL Kingi Kujawskiej, dla której przygotowano specjalny zestaw strojów szytych na miarę.

Efekty współpracy obu firm, będą widoczne już w aktualnym, 17. sezonie ESL Mistrzostw Polski. Komentatorzy rozgrywek CS:GO oraz LOL pojawią się w dobranych przez stylistów Vistuli zestawach casualowych oraz eleganckich garniturach uszytych na miarę, które w ramach dostępnych w salonach Vistuli usług, zostały dopasowane do ich sylwetek i osobowości.

– Współpraca, jaką nawiązaliśmy z Vistulą jest jednym z ciekawszych przypadków mariażu świata esportu i marek spoza branży nowych technologii (tzw. nieendemicznych). Sporo osób może być zaskoczonych, lecz dla nas to naturalny krok, bo chcemy, aby styl i wygląd komentatorów najważniejszej w Polsce ligi esportowej korespondował z profesjonalizacją, jaką znamy ze studiów tradycyjnych telewizji, gdzie transmitowana jest Liga Mistrzów czy inne prestiżowe wydarzenia – mówi Adrian Kostrzębski – Dyrektor ds. Sprzedaży i Komunikacji w ESL Polska.

– Vistula to marka nowoczesna i otwarta na nowych odbiorców. Szukając innowacyjnych rozwiązań marketingowych, jako pierwsi z branży odzieżowej postanowiliśmy wkroczyć w świat esportu, ponieważ jest to najbardziej dynamicznie rozwijająca się dziedzina sportowa, rozpatrywana nawet jako dyscyplina olimpijska. Jesteśmy przekonani, że pośród fanów rozgrywek gamingowych znajdują się nasi potencjalni Klienci, którzy być może do tej pory nie brali pod uwagę marki Vistula w swoich ścieżkach zakupowych. Mamy nadzieję, że docenią nasze produkty – tak jak to się stało w przypadku ubranych przez nas komentatorów ESL – mówi Patrycja Hatalska-Kostewicz – Dyrektor Marketingu marki Vistula.

Najnowsza kolekcja Vistuli na sezon jesień/zima 2018/19 to zarówno formalne, jak i casualowe propozycje w najmodniejszych kolorach i wzorach wpisujących się w światowe trendy mody męskiej. Elegancja połączona z komfortem noszenia i wygoda na co dzień – to kluczowe założenia kolekcji, realizowane konsekwentnie przez markę Vistula od dawna. Część asortymentu pochodzi z Robert Lewandowski Collection i  jest efektem dalszej współpracy ze światowej klasy piłkarzem.

Szczegóły na temat ESL Mistrzostw Polski dostępne są na oficjalnej stronie turnieju.